Hallstavik

Tjohej!

Nu sitter jag hemma hos Louise och väntar på att hon ska komma hem igen. Hon är ute och övningskör, och vågade inte ha med mig i bilen då.... Undrar varför? Emelie kan nog ha ett bra svar på det. ;)
Så när hon kommer hem ska vi ta att åka hem till mig på väddö och supa ner oss, i brist på annat att göra. Säkert kommer det bli så att vi umgås en del med lillebror och hans fjortis polers en del också.

Har vart med Louise, Kosken och Morin både igår och idag, badat båda dagarna. Så jävla härligt väder det är nu! :D Men idag hade vi ett jävla problem att hitta badplats. Första vi tänkte bada på var det för mycket folk, nästa ställe stank helvete. Så det tredje fick duga. Riktigt niiiiice var det att bada iallafall.

På tisdag drar jag iväg till älskade Pelle! Sjukt kul ska det bli, länge sen vi träffade varandra på riktigt nu. Sågs en snabbis i Göteborg när jag var där på Metal Town, men det var alldeles för lite, så nu drar jag ner till henne igen. :D

Nu är Louäse hemma igen, hörs en annan dag! :D

Postat av: Em

haha du är självmordbenägen jue! xD



haaaaaaaallåååååååååå jag vill till grönan xD

2009-07-19 @ 17:35:52
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0