Smartass!



Dagen:
Gick upp halv 8.
Skola.
Ta en runda på stan.
Tvätta.
Städa.
Äta middag.
Sega vid datan/se på film.

Fan vad jag är smart! Jag ligger hur mycket efter som helst i skolan just nu, och har verkligen ingen ork alls att plugga ikapp. Men nu när jag är ledig torsdag & fredag så hade jag iaf tänkt plugga med projektet vi håller på med så jag inte hamnar ännu längre efter, men självklart så glömmer jag papprena jag behöver i skolan!!! Fan så irriterad jag blir.
Fick reda på resultatet av mitt historiaprov idag också, som jag tyckte gick åt helvete. Men klarade G iaf så det var jätte skönt!

Postat av: Em

glömmde du oxå papperna? xD jag med och det betyder att vi är så körde om dom inte vill ha in grejerna när skolan är slut för dagen :p

2009-01-28 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0