SKIT TELEFON!!!



Fan värdelös mobil man har!! Idag fick den för sig att det inte skulle gå och skicka sms längre, allt annat funkade normalt. Det gick att ringa, ta emot samtal och ta emot sms, men inte SKICKA sms!!
Så ja, nu har jag uppdaterat skiten, och självklart ska all jävla skit jag har sparat försivnna!! Okej, det visste jag med tanke på alla varnings rutor som kom upp om att man skulle säkerhets kopiera och skit.. men det behövde jag ju inte för jag hade ju tagit ur minneskortet...
MEN ALLA MINA FINA ANTECKNINGAR FRÅN FLERA ÅR TILLBAKA ÄR BORTA!!!!!
Det hade jag inte räknat med. Nu försöker jag minnas vad som stog i dom och återskapa dem..
Jag kommer inte ihåg ett piss! :)

Postat av: Andrea

amen pucko! ta varningsrutorna på allvar nästa gång ;P

2009-02-13 @ 00:59:49
Postat av: Sara

Trodde det dära var den riktiga :o det e den jag har hört endast

2009-02-13 @ 11:17:44
URL: http://fanjagramla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0