Sjuk idag med



Dagen:
Gick upp vid 12.
Handla.
Sätta in pengar.
Gå en runda på stan.
Sega vid datan.
Äta middag.
Sega med data/film.

Usch, fasen vad jag inte mår bra. Hostar, har ont i huvudet och tror jag har feber också.. as jobbigt! :(
Aja, nu är jag rik iaf! :D

Ajuste, måste passa på att gratta
Em också som har gått och skaffat sig en smurf! :D
Haha, jag sa ju det redan innan jullovet att ni skulle bli tillsammans! ;) Du ser, jag har alltid rätt! :D


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness

Postat av: B2

haha :D tror du att du blir hemma imorron me? för jag vill inte göra den där historiasaken helt själv xD

2009-02-10 @ 16:31:38
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0