Sent inlägg om fredagen



Dagen:
Gick upp kl 8.
APU på Åhléns.
Hem och duscha/fixa iordning mig.
Middag och mys hos Elin! :)

Så var det sista APU-dagen på Åhléns då.. Känns skönt att få slippa slava åt dom nu, men ändå lite sorgligt eftersom att man blivit van med att träffa alla trevliga människor hela tiden.. Fick ett fint avsked med kladdkaka och en påse med massor av olika gratis produkter! Allt möjligt var det, diverse smink, schampo, necesär, lös naglar (Som jag gav till Elin ^^), hårspray, hudprodukter och en kimono eller vad de nu heter :P Sån där japansk morgonrock typ.. ^^
Så ja, det var trevligt! :)

Sen har kvällen spenderats hemma hos Elin med diverse människor, fick as god mat och spelade en massa spel och hade trevligt! Det roligaste tycker jag nästan var på slutet när vi började ställa en massa underliga frågor till varandra... Haha ;D

Nej, nu ska jag nog ta att gå och lägga mig innan jag lyckas väcka mamma.
Natti natti!

Postat av: Em

Fan va mycket du fick hos Åhléns då :O när jag var där fick jag typ läpglans och bodylotion och det var pyttesmå förpackningar :O



På flygis så fick jag välja vilket cd-skiva som helst i hela affären som tack för praktiken där :D det va nice :D

2009-02-21 @ 11:00:18
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0