Internetlös



Fan förbannad jag var igår, mitt internet fungerade inte på hela kvällen pga av att telenor och bredbandsbolaget hade något fel på sitt 3G nät. FUCK säger jag bara, kunde inte göra klart arbetsuppgiften till skolan som ska lämnas in idag så kommer väl få ig på den nu då.

Hehe, i söndags kväll besökte jag Johnny en sväng. Han kom och hämtade mig och vi glodde på en skum film... Men fasen vad besviken han blev när jag tvingade honom att skjutsa hem mig direkt när filmen var slut!! xD Han såg riktigt ledsen ut när jag lämnade honom där i bilen :P Men det var fan rätt åt honom, eftersom att han var så otrevlig i fredagsnatt.

Aja, back to the pluggandet. Hoppas på att mitt internet fungerar ikväll.

Postat av: Emelie

TAINA (L) JOEL

2009-02-03 @ 10:08:21
URL: http://gossipem.blogspot.com
Postat av: Sara

Ohlala, vad e det jag läser, tro eller ej jag läser att du träffar johnny-boy :) lycka till :)

2009-02-03 @ 12:57:51
URL: http://fanjagramla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0