Gårdagens tabbe



Det var ju sista dagen igår på Åhléns... Stog och plockade upp böker hela dagen till bokrean, tillsammans med Åsa som är näst högsta rang på varuhuset.. Och på något sätt lyckades jag ringa upp Andrea med min mobil som låg i fickan, plus sätta på högtalaren. Så jag får typ panik att stänga av det, plus att Åsa märker det. Hon blir rätt grinig eftersom att man inte ens får ha mobilen med sig när man jobbar, vilket jag också visste eftersom att jag fick en tillsägelse om det dagen innan...
Ooops, tur att det var sista dagen iaf.. ^^

Postat av: Andrea

haha d va kul , jag bara "helluuu" men så vare helt tyst sen hör man "oj!" å -klick- hahaha ;D

2009-02-21 @ 21:15:02
Postat av: Em

hahahahaha vad pinsamt xD

2009-02-22 @ 12:36:25
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0