Fool.

Det är så här det känns
Det blir inte bättre
Väntar du dig mer?
Du, jag har glömt bort vad du hette

Men vad ska jag med namn
När du är nånting jag vill lära känna
Kom ta min hand
En liten stund kan vi vara vänner

Det är så här det känns
Så vad är det du pratar om
Jag behöver inga råd
Inte från dig, inte från någon


Så hur ska jag orka svara
Varje gång du frågar vad jag gör
Jag ler bara tillbaka
Låtsas som jag inte hör


Jag är trött på alla människor
Som gör nåt med sina liv
Jag är trött på att få höra
Att jag slösar med min tid

Jag är trött på alla tankar
Trött på sakerna jag har
Och alla dom där människorna
Som tror dom är som jag

Trött på allt man får
Som man inte ens vill ha
Jag vill bara ha nån
Med lite värme kvar


Och du kan le åt allting jag vill göra
Skratta kinden våt
När jag kommit dit jag ville
Vem är det som skrattar då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0