I'm back!

Usch, vad jag är dålig på att uppdatera. Ska verkligen försöka bättra mig! Så nu tar vi en genom gång på vad som hänt sedan sist.

Tisdags i förra veckan var det fest i Skövde. Riktigt kul fest med as mycket folk, träffade många trevliga personer, och blev precis lagom full. Onsdags var Pelle mega bakis och spydde säkert sjutton gånger. Adrian skulle jobba så jag och Pelle begav oss hem till Jossan så inte hennes föräldrar skulle märka att hon var bakis. På kvällen hyrde vi film och myste.

Torsdag begav sig vi tre upp till Norrtälje igen, tog en liten sväng om i Norrtälje med bilen och sen glodde vi på film. Fredags var det efterlängtade Elmsta Natta, vi åkte ut dit vid tre tiden och kollade runt lite, sen jobbade jag några timmar och sen tog supandet fart! Hade en underbar kväll och träffade as mycket roligt folk. Plus två personer som ville våldta mig, men Adrian höll koll på dom och hade en pinne att slå dom med om dom skulle ha gjort något. Sen var det en parkeringsskylt som följde med mig hem, den ville det. Det var fan det bästa Elmsta Natta på länge, så jävla kul hade jag!

På lördagen tog jag, Pelle, Adrian, Lillebror och Emy oss en sväng upp till Öregrund. När vi kom hem igen åkte vi runt och hälsade på lite olika släktingar, och sen drog jag, Pelle och Adrian in till Norrtälje igen. Halv 7 på söndagsmorgonen åkte vi in till Stockholm och Pelle och Adrian åkte hem till sig igen. Jag tillbringade nästan två veckor med dessa personer, och det har vart så jävla kul! Skrattat och haft trevligt hela tiden! Jag ska fan ner och hälsa på dom snart igen! ;)

Resten av söndagen gick åt till att tvätta och slappa. Igår blev också en slapp dag, plus att jag tog mig ut till Väddö. Och idag blir också en slappar dag. Som resten av sommarlovet nog också kommer bli. Riktigt nice! :)

Det var allt jag hade att säga för den här gången, ha det så trevligt folket!

Postat av: Anonyma jäveln!

.. värdelös blogg!!



ser ut som en fjortonårings och du beter dig lika! Väx upp för fan!!

2009-08-04 @ 18:59:29
Postat av: Em

Tina.. när börjar vi skolan igen?! vi kan väl inte börja samtidigt som ettorna för då krockar vi jue! :p inte för att jag är intresserad av att börja igen men de skulle vara pinsamt o inte hålla koll på när vi ska vara tillbaka xP

2009-08-04 @ 19:59:08
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: Andrea

fan va du irriterar den "anonyma jäveln" då ;P haha



kul att folk kan lägga så mkt energi på nåt som stör dem ... muppar!



aja fortsätt lev livet bruden, jag tycker du gör d bra!!!!!! :D

2009-08-09 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0