Den bästa sommaren



Det här har fan vart den bästa sommaren i mitt liv!

Sista sommarlovet innan allvaret med jobb och skit börjar, och jag har njutit fullt ut!

Först en obeskrivligt underbar resa till Koster med Elin och Malin, helt sjukt nice! Har faktiskt saknat det lite grann, vi hade så jävla kul! Längtar tills nästa år när vi gör om det!

Sen Göteborg och Metal Town med Zäta och Simon, också helt underbart. As kul att umgås med dom, blir ju inte alls mycket nu förtiden. Och hade sjukt kul där nere också.

Sen Hultsfred med Louise! Helt underbart, alla roliga människor vi träffade och en massa bra band, och en jävla massa skratt!

Sen nästan två hela veckor med Pelle och Adrian. Fucking wonderful! Typ inte haft en enda tråkig stund, och oförglömliga fester och stunder. Även det sjukt kul!

Och sen alla gånger jag har dragit till Hallsta och hängt med folket där, badat, festat och haft skojigt!

Plus att imorgon kommer ett par kompisar från Tyskland hit och hälsar på, ska bli skojigt!


En helt oförglömlig sommar helt enkelt! Jag har njutit av livet fullt ut och fullständigt skitit i vad alla andra tycker och tänker om mig. Jag lever mitt egna liv, och det kan ni inte ändra på!



Nu till lite deppigare saker, jag har varken lust eller ork att hålla igång min blogg längre, så jag tänker sluta uppdatera den. Den kommer fortfarande att finnas kvar till er som känner att ni måste läsa den om och om igen och störa er på allt jag gör. Och kanske det blir så att jag tar upp bloggandet igen om ett tag.

Tills dess, ha ett bra liv!



I always thought that I would follow you
Every place and everything you do
But I'm happy to be by myself
I don't need no-one else

</3

Postat av: ingeson

trist

2009-08-07 @ 20:00:55
Postat av: Viktor

Du kan ju inte sluta blogga!.. det funkar inte så!!!! :P

2009-08-08 @ 23:41:44
URL: http://viktorjohansson.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag finns inte me i den "bästa sommaren i ditt liv" :(:((



men men ... hoppas du återupptar din blogg snart igen!<3

2009-08-09 @ 23:38:28
Postat av: Anonym

woho! du ska göra det du vill kvinna, lyssna inte på någon annnan

2009-08-11 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0