Påskdagen

Idag har vart en rolig dag. Förmiddagen bestod av en massa förberedelser, sen vid ett tiden kom Tony, min halvbror som jag inte träffat på 5½ år, och hans sambo Elin hit. Och efter att jag och Roy lyckats få hit farmor också så satt vi och åt mat hela eftermiddagen typ. Började med förrätt, sen huvudrätt, efterrätt och sen mera efterrätt och kaffe på det. Satt fan vid bordet i 2½ timme och käka. Och gott var det med. :D

Sen fick Tony tillbaka lite saker som han hade kvar här sen han var barn och sen gick vi ut och tog lite kort, sen åkte dom hem igen. Förhoppningsvis träffas vi i sommar igen. :) Ajuste, han tog mitt nummer också så han skulle kunna ringa efter hjälp om han fastnade på mafia wars.. xD



Pappa med alla sina barn;
Tony, Roy, Tina, Andrea, Emy & Pappa



Elin och Tony :)
Om ca en månad blir jag faster o.O



I don't know why he's leaving,
Or where he's gonna go.
I guess he's got his reasons,
But I just don't want to know.

Postat av: Anonym

Om ensamheten känns för tung om inte mjödet ger dig tröst

Så lägg dig vid en eld så varm så minns du värmen från mitt bröst

När sommar skänker liv igen och en doft av kaprifol

Med slutna ögon minns oss två här under blodröd sol

2009-04-12 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0