Klurigheter

Herre gud vilket tjat det blev om min lilla fylle kommentar till Stina i fredags. Eftersom att det verkar som att alla har lyckats misstolka den så tänkte jag att jag skulle förklara lite bättre för er nu. Jag förstår att ni tolkade den fel, den var väldigt konstigt formulerad, till och med jag har svårt att förstå mig själv när jag är full så jag klandrar er inte. Så nu reder vi ut detta, en gång för alla!



Den första blåa rutan missade nog ingen vad det handlade om, det är om Stina och mig. Nästa ruta, den röda, är det väl inte heller några krångligheter med hoppas jag. Den gröna rutan handlar om mig och Stina, att vi aldrig kommer kunna bli kompisar. Den lila rutan handlar om Viktor och det har jag rett ut med honom, så det ska väl inte behövas förklaras mer här? Och den sista organga rutan påpekar att Zäta snackar mycket, just för att han satt och snackade om Viktor, vilket jag skrev av i den röda och lila rutan.

Det enda som jag hittar som inte stämmer med kommentaren är tiden, för just då befann jag mig någonstans ute på Ålandshav.

Så där! Har ni några fler frågor eller funderingar är det bara att kontakta mig så ska jag förklara ännu tydligare för er som behöver.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0