Helgen :D

Fan va rolig denna helg har vart! :)

Började i fredags med utgång med Zäta, hade as roligt men dessvärre blev det lite mindre lyckat mot slutet.. Energitabbleter och alkohol är ingen bra blandning, jag kunde inte stå upp själv och Zäta fick halvt bära/släpa mig från krogen. Sen spydde jag på fyllan för första gången, och morgonen efter vaknade jag i en främmande säng.
Fast det sista var ganska nice, tre månader + en dag blev det jag klarade mig utan sex.

När jag kom hem i lördags duschade jag av mig, och sen drog jag och Zäta iväg till Lommarn och träffade Carl, Victor och Simon (dryg jävla polack!). Vi grillade, drack, rökte vattenpipa och hade mysigt. Och Simon badade. :P
Sen hem till Carl, körde lite tv-spel och han och Victor bytte om för krogen. Sen drog vi hem till mig och förfestade och då dök även Simon och Matte upp.

Sen drog vi ner till trädgårn och satt där ett tag, sen till teatern. Dansade som fan och Polacken raggade på milfs. Och helt plötsligt hade Victor försvunnit, och sen drog dom en efter en. Lördagen var en väldigt bra dag, jag var på as bra humör och fett pepp på allt. Men sen gick det rakt ner i botten när han kom in i bilden. Jag, Zäta, Carl och Polacken drog hem från teatern vid typ halv två tror jag.

Zäta och Victor tog lite bilder från förfesten också som dom tyckte jag skulle lägga upp här. Två tredjedelar av bilderna var fett ovärda, men lägger upp de bästa i alla fall.

 
Zäta och Victor                              Polacken, Carl och jag.

 



Destiny is dead
In the hands of bad luck
Before it might have made some sense
But now it's all fucked up

I may be dumb
But I'm not stupid enough to stay with you



Och tyvärr Stina, jag orkar inte ens bry mig om att svara på din kommentar.

Postat av: Anonym

Dryg och Stolt!



2009-04-30 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0