Hej hej på dig min bror



She's an angel for sure,
she just can't stop telling lies.



Yes, nu är humöret på topp igen!
Vet inte riktigt varför, kanske för att det regnar idag? Jag gillar regn. Eller så är det för yogan vi hade igår i skolan, som skulle ge oss en possitiv inställning. Eller så är det helt enkelt för att det är lov! Även fast lovet mest kommer bestå utav plugg...

Idag var det sista APU dagen på psykiatrin. Lite sorligt, det var jätte kul att vara där. Dom gav mig ett pyttelitet, gulligt påskägg som tack. :) Efter lovet blir det till att pendla in till Stockholm för APU. Ser trots allt fram emot den APUn, den kommer nog också bli jätte rolig! :)

Sov hemma på Väddö inatt för att fylla ut lite tomrum efter mamma. Hon opererades igår så nu mår hon nog bra igen.. :) Bortsett ifrån att hon sovit nästan konstant i två dagar. Ska åka ut till Väddö ikväll med, det är skönt att vara där ute, dels för att man inte känner sig lika ensam, plus att man får sova i en skön säng! Zäta försöker få med mig ut imorgon, men konstigt nog känner jag inte för det. :o

Hehe, jag övningskörde med Roy igår också. Det gick JÄTTE bra!



Without him it's not the same, but it's alright.

Postat av: Andrea

hej hej på dig min bror xD

2009-04-13 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0