Hänt sedan sist



Nu har jag vart riktigt dåligt på att uppdatera med något vettigt här.

I alla fall, förra veckan var jag jätte deprimerad och allt känndes skit. I söndags fick jag nog och tog en cigg, det visade sig vara världens lycko-cigg för efter det har det mästa kännts rätt okej.

I måndags köpte jag äntligen mitt wii, plus att jag (nästan) fick en soffa så nu sitter jag och pressar Guitar hero varje ledig stund.

I tisdags fick jag en massa pengar av mamma, som jag på onsdagen kännde för att slösa bort en del av. Blev lite besviken på att h&m inte hade kvar rolling stones t-shirten jag ville ha, så istället köpte jag tre andra t-shirts och ett linne.

Sen tröttnade jag även på att jag för tredje gången inte fick pierca det jag ville på east street, så nu har jag bytt piercing ställe. Piercade naveln igår.

Och om det var någon idiot som missade det, inlägget från igår var ett april-skämt.

Idag har jag haft praktik och jobbat.
Nu ska jag duscha, och sen lira GH.

Natti natti älsklingar!

Postat av: Andrea

min t-shirt :P men nu ere jämt ;D haha

2009-04-02 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0